2008/09/02

Feeling like Zidane、ジダンの真似



So yesterday morning I was riding in the packed subway on my way to work. I was reading a book while standing closely behind a guy. Then suddenly... I sneezed. And I did a Zidane to the back of his head. Of course, he wasn't happy.

昨日の朝、いつもの通り、満員電車に乗って会社に向いました。そこら辺のオッサンの後ろに立って、本を読んでいたら。。。「ハックション!」。。。と同時にジダンのように、オッサンの後頭部に頭突きを一発かました。勿論、凄い目で睨まれた。すんません、オッサン。

3 comments:

Anonymous said...

ハハハハ!本当に爆笑しました!(このビデオもね!)
気を付けた方が良いのではないかな? :)

TETSU said...

確かに。。。でも、気をつけようがないような。。。v(- -)v...

Mark said...

真想看一下当时的画面,要是有录像拍下来就好了。好久没来看你的博客,因为在大陆看不了这个网页。现在正好从美国出差回来在东京转机,在机场里上网。十月初来日本大概会有时间见面吧。